Ben jij op zoek naar een functie waarin je veelvuldig contact hebt met langdurige klantrelaties en anderzijds intern veel schakelt met collega’s? Wij hebben per direct een vacature voor:

medewerker binnendienst

(4 of 5 dagen)


Positie
Je maakt deel uit van het team Services (Klantenservice, Voorraadbeheer, Financiële Administratie en Personeelszaken) bestaande uit 11 medewerkers onder leiding van de manager Services. De kantoren bevinden zich op de eerste etage van de wasserij.

Functieomschrijving
Jij bent van A tot Z het aanspreekpunt voor onze klanten. Je staat onze klanten op een servicegerichte manier te woord, denkt actief mee, vraagt door en draagt oplossingen aan. Voorbeelden van vragen zijn: “Hoe laat kan ik het linnen verwachten?”, “Kunnen jullie een extra levering verzorgen?”, “Kunnen de servetten ook op een andere wijze gevouwen worden?” of “Wij openen een nieuw hotel/restaurant: kunnen jullie het linnen voor ons verzorgen?”. Tevens geef je advies over producten, prijzen en mogelijkheden. Je hebt een uitvoerende rol met betrekking tot het voorbereiden en uitbrengen van offertes, afhandelen en begeleiden van orders, projecten en aftersales.

Bij het uitvoeren van deze taken heb je veel persoonlijk contact met de binnen- en de buitendienst, productie, logistiek, onze chauffeurs en met de directeur. Hiermee heb je een coördinerende rol in het afstemmen van interne processen op de wensen van onze klanten. Dit gaat niet alleen telefonisch. Je bent namelijk veel in de wasserij te vinden. Er komen bovendien de nodige administratieve taken bij kijken, zoals het up-to-date houden van klantendossiers, het opstellen van rapportages en schriftelijke communicatie.

Functie-eisen

  • Een afgeronde MBO of HBO opleiding;
  • Minimaal 5 jaar relevante ervaring (customer services, sales support, after sales etc.)
  • Kennis van het MS Officepakket;
  • Communicatief vaardig, gestructureerd, organiserend vermogen, servicegericht en flexibel;
  • Voldoende cijfermatig inzicht voor het zelfstandig genereren van rapportages en offertes;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Woonachtig in een straal van 25 km rondom onze nieuwe wasserij te Utrecht;
  • Affiniteit met de horecabranche is een pré;
  • Tot slot zijn wij op zoek naar een positief ingestelde, collegiale collega ter aanvulling van ons team!


Wasserij/Linnenverhuur G. van der Kleij & Zn. biedt:
Een uitdagende en veelzijdige functie in een enthousiast klein team, maar in een grote industriële wasserij, waarin wij relatief meer verwachten van jouw organisatie- en administratietalent dan je mogelijk al in een vergelijkbare functie ervaren hebt. Je mag een werkomgeving verwachten waarin geen dag hetzelfde is. Wij bieden daarnaast aanvankelijk een contract voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast dienstverband. De werktijden zijn van maandag tot en met donderdag van 8 tot 16.30 uur en op vrijdag van 8 tot 14.45 uur.

Reageren op de vacature medewerker binnendienst?
Stuur vóór vrijdag 13 september 2019 je cv voorzien van je motivatie naar werkenbij@vanderkleijtextiel.nl. Kijk voor meer informatie op onze website www.vanderkleijtextiel.nl of neem contact op met Nicole Vergeer, afdeling Personeelszaken, 030 677 1234.


Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.